Wij zijn Freshlines
Fresh Lines is opgericht in 2011 door Mathias Coga en Thomas Allersma. Gedurende hun hbo-opleiding Small Business & Retail Management hebben beiden gezamenlijke projecten voltooid. Tijdens deze opleiding bleek er duidelijk behoefte te zijn aan het analyseren van de gedragskenmerken van klanten en medewerkers omtrent tevredenheid.
Het begin van Fresh Lines was daar: tegenwoordig is Fresh Lines uitgegroeid tot een gerespecteerd onderzoeksbureau met toonaangevende klanten door heel Nederland.
Onze missie
Het onderzoeken van klanten en medewerkers is nog relatief nieuw. Desondanks zijn er de afgelopen jaren grote stappen gezet. De mate van tevredenheid beïnvloedt immers het gedragspatroon enorm. Het meten van deze invloed is echter nog vrij onbekend.
Fresh Lines is van mening dat een onderzoek altijd begrijpelijk en pragmatisch dient te zijn. Transparantie rondom het onderzoek en de resultaten zorgt ervoor dat iedereen (klanten & medewerkers) betrokken raakt bij het uiteindelijke doel: het verbeteren van de relatie tussen uw organisatie en klanten/medewerkers.
Onze oplossing: geen ellenlange vragenlijsten per mail, maar korte en bondige enquêtes en interviews voor persoonlijke aandacht en diepgang.
Interpreteerbaar en pragmatisch
Bij Fresh Lines garanderen we u een oplevering die voor iedereen te interpreteren zijn. We hechten veel waarde aan het feit dat iedereen binnen een organisatie bijdraagt aan de tevredenheid en de loyaliteit van klanten en medewerkers. Iedereen moet daarom kunnen inzien waar de verbeterpunten liggen en wat er kan worden veranderd.
Wij helpen met
Om feedback en input van klanten en medewerkers in te zetten zodat uw organisatie vanuit de kern verbetert. Klanten en medewerkers willen graag bijdragen en vinden het fijn wanneer er naar ze geluisterd wordt én dat hun input resulteert in concrete verbeteringen